defne55 gunayotbasi bana 25 haftada yapılmıştı canım ama ben geçen sene de olduğum için tek doz yapıldı o yüzden sağlık ocağında ebeye sor o söyler sana
Seda_123 gunayotbasi Ben 4 sene önce de olduğum icin 1 doz vuruldu 22.haftamda normalde 2.doz vuruluyor 1 ay aralıkla
ballicoreklerim Ben iki dozumu da oldum ilkini 16 da oldum bu gün de ikinci dozumu oldum değişiyor o hemşireler 4 Aydan itibaren çağırıyor
Fatmanur_yakup17 gunayotbasi canım ben 17 haftada vurulacaktı doktor erken daha 20 haftada vurun dedi