Sedanurr_16 Hanımlar 6+5 günlük hamileyim. Seffaf ve sarı akıntım var ama kokusuz düşük tehlikesi mi çok korkuyorum 😪
defne55 Sedanurr_16 düşük tehlikesi değil canım gebeligin her ayında o akıntının farklı çeşitlerini yaşayacaksın ama enfeksiyon olabilir o haftalarda çok enfeksiyon geçiriliyor bi doktora gidip tahlil ver istersen
defne55 Sedanurr_16 benimde hiç kaşıntı yanma koku en ufak bi sikayetim bile olmuyor ama her gittiğimde enfeksiyonla karşılaşıyorum 😂
Sedanurr_16 defne55 hadi ya 🤔 ayın 10 nunda kan vericem tahlillerim var o zaman gittiğim de doktorla görüşsem olur mu ?
defne55 Sedanurr_16 oda olur canım sağlık ocağına sabah gidip de verebilirsin 5 dakikanı almaz en azından enfeksiyonun varsa bilgin olmuş olur
Sedanurr_16 melikeyakisikli düşük tehlikeniz Yok o zaman normal . Sürekli adet olacak gibiyim bende 🙄
melikeyakisikli Sedanurr_16 genede doktoruna danış canım herkesin bünyesi aynı olmaya bilir enfeksiyon falan varsa fitil tedavisi falan uygular en azından