minigim_35 Sezeryan tercih ettim ve etrafımdaki herkes bana baskı yapıyor hala çok stresliyim😞 sanki günah işliyorum ben istedim diye
sinemsepci minigim_35 sezeryan veya normal fark etmez. Siz bi annesiniz bu çok kutsal bişey lütfen kimseyi dinlemeyin.
Ozican minigim_35 bırak başkasını senin bedenin çatır çatır gidip sezaryan doğur. Senin kararın senin bedenin. Başkasına kahverengi birşey düşer 🤣
seymakumatarnsf minigim_35 Bende sezeryan tercih ettim. Ohooo bir sürü laf duyuyorum. Benim tercihim deyip geçiyorum. Kime neyse😂
minigim_35 seymakumatarnsf gel gör ki kimse anlamıyor resmen psikolojim bozuluyor. Sezeryan olunca yerimden hiç kalkamıcakmışım gibi konuşuluyor.
seymakumatarnsf minigim_35 Benim arkadaşım ertesi gün evini temizledi misafir geliyor diye😂Hiç canını sıkma. Doğum şeklin ne olursa olsun sen anne olacaksın. Hiç farketmez doğumun☺️