Fergane Merhabalar. Salamlar. Ben artik hamileliyimin 32.haftasindayim. Kizim olacak😊🙏 Amma hamileligimi ogrendiyim gunden cox stressler icindeyim. Bazi ailevi sorunlardan dolayi her gunum aglamakla geciyor. Doktor cocuga zarar verdigimi soyluyor boyle yapinca. Cok endişeliyim cocugum stressli asabi dogar diye. Kimler hamileligini benim gibi rahatsiz gecirdi? Yaşadiklari yuzunden cocugunda problemi olanlar var mi? Cocuga nasil zarar veriyor annenin gergin olmasi lutfen bilenler yazsin. Azacik bana morel verin, cox sikintiliyim😣
ZAsk Fergane üzülmeyin çünkü bebek etkileniyor. Doğduktan sonra da o stresi yaşıyor. Bebeğiniz için sakin olmalısınız. Rabbim yardımcınız olsun.
Ozican Fergane canım ben 😑 annem bana hamileyken annesini kaybetmiş yemeden içmeden kesilmiş hep ağlamış.Aşırı duygusal ve çıtkırıldım oldum resmen. Hep hastalıklarla boğuşmuşum. Annem hep söyler çok pişmanım diye.
gurcem Fergane ahhh ahhh bende aynı yollardan gectm 25.haftamızdayız ne stresler ne stresler 😔 ınsallah bebeklerımız saglıkla dunyaya gelır ama bu kadar gergınlıge akıllı uslu bır bebıs olacagını sanmıyorum😍
Emin_e Fergane vallahi stresten uzak bir kac gun gecirebilmisimdir sanirim hep dua ediyorum bebegime bir zarar gelmesin benden oturu diye... ama elimizde olmayinca ne yapabiliriz ki...
belinay13 bende cok stresli bi hamilelik gecirmistim kizimda kizim kolik oldu ben buna bagliyorum vallaa asiri aglayan bir bebekti hala oyle herseye hemen aglayabilir 😕
Deryacgn Bende 33. Haftayi bitirdim ve hamileliğimin başından beri bir sürü şey yaşadım. Babamı kaybettim. Kayinpederim beyin kanaması geçirdi. Çalıştığım yerde sorunlar yaşadım. Hepsi üst üste gelince insan dayanamıyor. Zaten duygusal Bir dönemdeyiz. Bu gibi durumlar da malesef çok etkiliyor. Umarım bebeklerimiz etkilenmez 🙏