ballicoreklerim benim yeğenim yarık dudak doğmuştu damağında bişey yoktu ama onun. Ufak bir ameliyat oldu 6 aylıkken şimdi 4 yaşında çok dikkatli bakarsan minicik bir çizik görünüyor dudağında. Birde sadece dişinde bi yerde kemik oluşmamış doktor onuda 6 yaşında ameliyat ederiz demişti. Damak olayını bilmiyorum ana dudak o kadar zor değil korkmayın. İnşallah sizin bebeğinizde kolaylıkla atlatır. 🙏🏻