Deletedmom2224 71_71 Biz Cihangir koyacağız 👼🏻 Bunun dışında Barlas Alparslan Giray Buğra düşündüğümüz isimler arasındaydı 😊
Ummugulsum_44 Biz de Alparslanı çok istiyorduk erkek olursa daha belli değilde cinsiyet en yakınımızda biriai koyuyor maalesef ben koymam adaş yapmam çocuğumu en yakınındakiyle çok üzüldüm çok istiyordum şimdi ya yiğit efe ya da yiğit arslan diyorum eşimde ertuğrul diyor bakalım
26mrv Ummugulsum_44 aynı biz bende hep hayalimde olan bi isimden vazgeçmek zorunda kaldım bu durum canımı sıkıyor benimde ama artık sağlık olsun 🙄
Symsglm Bu senenin bebeklerinde çok adaşlık olacak sanırım herkes aren,aybars,doruk,deniz isimlerini düşünüyor 🤔