Fatma34 İşte canım benim doktorum 40’tan sonra mesela suni falan verip doğumu başlatmıcakmış o zaman sezeryana alacakmış. Çünkü doktor kendisi bebek Kanala inse Sancım gelecek olsa daha erken gelirdi diye düşünücek yapay yoldan zorla normal doğurtmaya çalışmayacak.Geçen hafta kontrolum vardı 34+5tik rahim ağzın açılmaya meyilli sanki kolay acılacak Gibi duruyor demişti yarın yine kontrolüm var 35+5 bakalım neler diyecek ☺️