Doğumum mart sonu nisan başı olacağı için ve normal doğum düşündüğüm için hastaneye pek birşey hazırlamayı düşünmüyorum. Hatta tam havaların degiistigi zaman hastalık donemi ve maalesef insanlar düşüncesiz davranabiliyor. O yuzden cok yakinlarimiz dışında akrabalara bile eve geçince haber vermeyi düşünüyoruz. Cunku hasta hasta gelen olacak mutlaka en azindan evde olursa bebegin bulunduğunu ortamdan uzak tutabiliriz 😊 hastaneye küçük bir kutu çikolata götürürüm, Eve geçtikten sonra çikolata lokum serbet belki tatli tuzlu karisik kurupasta alirim yeterli olur. 40 mevlidine hazırlıkları tam olarak hazırlamayı planlayalanlardanim.