Kubragnd bizim doktor da çok overdim bugün sinir etti kasımda 19 yaşıma giricem 36+3 haftalığım bebeği kontrol etti herşeyi normal dedi suyu kilosu 2920 gr normal istiyorum dedim sorunca sonra diyo yasin küçük kemiklerin gelişmedi daha sezaryen yapalım falan hiçbir sorun yokken bebegimde tehlikeli bişey olsa bi saniye beklemem ama herşeyi normal şimdiye kadar ne nstye bağladı nede açıklığa baktı iki hafta sonra gel dedi inş dogururum da gitmem kendi Sancim gelir 🙏