Ezgky2323 Kızlar doktora gittim bugun 30 haftalığım en baştan beri sürekli akıntım var iç çamasırım hep ıslanır bugun yine doktoruma söyledim bebeğin suyu mu acaba die ultrasonda hersey normal su yeterli dedi ama istersen alttan bakalım dedi cesaret edemedim bir azalma olsa ultrasonda görünür değil mi su azlığı