Mrlbrk Kızlar bugun asılama oldum. Çok zor gectı.hersey normal gidiyodu doktor spekulumu falan takti iceriyi sildi spermi vericekti rahimagzi kapaliymis ve o incecik seyi rahim agzindan iceriye sokarken cok zorlandi zar zor soktu benimde baya canim yandi. Doktorumda ilk defa bi aşılamada bukadar zorlandım dedi. Belkide bu yuzden hamile kalamiyodun iyikide aşilama denemisiz dedi. Daha once rahim filmi cekindim bi skinti yoktu. Ondan sonra bi enfeksyon falan gecirmissindr belki ondan olmustur dedi. Başina boyle bisey gelen varmi
Gullcha Mrlbrk ah canim benim bilirim o aciyi rahim filminde ortaya cikti benimde hem rahim agzim kapaliydi hemde iki tupumde tikaliydi cok sukur açildi
Mrlbrk Gullcha Ama benim rahim flimi cektirdigimde boyle bi sikinti yoktu ozaman acikti. Ben rahim flmini cok rahat cektirmistim ama asilamam cok agrili gecti canim
Tubasim İnşallah aşılaman tutar çok dua edicem sana, bende bir sene önce kürtaj oldum. Bu ay Doğum kontrol hapı kullanıyorum diğer ay aşılama yaptıracağım. Eğer doktorunun dediği gibi rahim ağzı kapanmışsa belki de bu şekilde hamile kalacaksın 🤲
Mrlbrk Tubasim Amin insallah canim. Rabbim emeklerimizi boşa cikarmasin cektigimiz acılar degsin inşallah
Mrlbrk Melihadursun Ben acıbadem de oldum canim ama doktor tanidik. O yuzden ben doktor ucreti odemedim ve %50 indimli odedim. 525 tl verdim. Normal asilama fiyati 1.050 + 2 3 bin arasida doktor ucreti oluyo