Tazeannebaba Loresima3 canım kasma bu kadar bende yiyorum cips olsun hamburger olsun unutma sakindikca daha çok kendini yorarsin
Ummugulsum_44 Yavuzum1202 işte babamda kızardı bekarken ben evdeyken yapmayın derdi ama bağımlılık yapmıştı bi ara şimdi biraz ara verdim aşırı istersem yiyorum sadece 🤭
Zuhal_19 Loresima3 bugün canım istedi yedim yksa aklım. Kalırdı.. Hatta yedi yıldır kola içmiyorum bugün yarım bir su bardağı icmisimdir cnm çok istedi
27_ Loresima3 Canim hamilelik demek kendini kısıtlamak degil. Kendini cok kasma. Ben ne bulsam yiyorum. Kahve de içiyorum. Çok şükür oglum da ben de ıyiyiz. Kilomuz da iyi.