Syma95 Calismayan annne adaylari evde nasil vakit geciriyorsunuz nelerle ugrasip oyalaniyorsunuz tavsiye ? :))
Haribo42 Syma95dizi izliyodum çok netflix 😂 şimdi bebil geldi banyo yapmak için bile eşimi bekliyorm😂
Kuubra Syma95 sabah 11-1 arası 2.sayfa magazin izliyorum o bitince gelinim mutfakta izliyorum o da bitince tv8 seda sayanla yemekteyiz😂 5ten sonra da yemek hazırlığı zaten. Reklam aralarında da temizlik😂😂😂🤪
1ogrencianne Syma95 bebek doğmadan boll boll yatın, gezin, boş zamanınınız her saniyesini değerlendirin bana da demişlerdi de inanmamıştım ama gerçekten insan boş kaldığı zamanları özlüyormuş 😂
Syma95 Kuubra bende böyleyim farkli seyler yapanlar var mi diye merak ettim ama herkes ayni sanirim :D
Sermec Kuubra hahaha aynı ben ama seda sayan yerine Zuhal topal izliyorum valla bazen üzülüyorum iki diplomam var ve cekyat altında duruyor neyse hayırlısı böyleymiş nasıp 🙂
Kuubra Syma95 birkaç güne bebenin eşyalarını yıkayıp ütüleyip hazırlayacağım onun dışında tüm gün böyle🤪😂
Syma95 Kuubra senin son aylar sanirim. Benim 10+4 daha :) Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin:)
Cemre20 Syma95 Canım hiç bişey yapmak istemiyor kendime üzülüyorum bazen her günüm boş boş evin içinde geçiyor 🥺
Mr1517 Syma95 Anneme gidip geliyorum, televizyon telefon 😂 temizlik ütü klasik şeyler bitmiyor 😂 kızım gelsede artık onunla vakit geçirsek 🙏🏻💪🏻
Vera18 Kahvaltı, evi topla, biraz kitap okuyorum sonra kuran okuyorum sonra yemek yapma vs kalan vakitte de yürüyüşe çıkıyorum akşam da tv mod öyle geçiyor 😂
_tugce eski dizileri izliyorum internetten bide oğlum için çoğu şeyi kendim yapıyorum bi taraftanda onlarla oyalaniyorum sonra temizlik yemek halim varsa aksam yürüyüşe çıkıyoruz sonra yine çay kahve tv öyle 🤣