aysbuk2baby 10 haftalık 🙂) başlığa geldim zaten. Benim çok şükür hiç bulantım olmadı ☺☺Sevindim senin adına.
EsrefSevdaOrman Bende 10+3 teyim . Çok şükür bulantım kalmadı ani kalkınca sağ tarafımda hafif uyuşma oluyo
Cansummm 10+3 benimde bulantılarım azaldı. Hafif arada kramplarım oluyor rahim büyüdüğü için olabiliyormuş o da☺
Nefesim 10+6 ben ama bende hıc bulantı falan olmadı sadece baş agrısı beni mahfediyor bazen onun dısında ıyıyım çok şükür
aysbuk2baby Fyz01 Erkek olursa 11de görülebilşyormuş ama 10. Hafta da hiç duymadım öğrenen, var mı ki acaba 🧐🧐
Cansummm EsrefSevdaOrman ben 4 gün önce kontrole gittim o zaman 3,5 cm dedi Dr ☺Maşallah bebişlerimize
aimra Biz de 10+3 olduk 🤰🏻 kızlar bu haftalarda ya da daha önceki haftalarda kesesi patlıcan gibi olan var mı 🍆 benimki ters durmuş dikey patlıcan bildiğiniz 😂🤦🏻♀