Zeyzeykrt Arkadaslar bi kızım var ikinci hamileliğin ikili test harici tüm doktorlar kesin kız dedi 😊ilk zamanlar birde oğlum olsun istedim hatta kızım bile kardeşini erkek istedi.ama şuan için bi sıkıntı yok. Yalniz dün akşam bir rüya gördüm renkli ultrason resmi bebek eliyle pipisini kapatıyor dr. Aa erkekmiş aslında diyor. Sabah kalktigimda happy mom a bakmak aliskanlik oldu haftamda erkek bebekler icin testislerin bu hafta inmeye basladigi vs. Yaziyordu. Ruyamla bi bağlantı kurdum nedense. Bu haftadan sonra cinsiyet tespitinde değişiklik yaşayan oldu mu hic merak ediyorum
ekara Zeyzeykrt cinsiyet artık çoktan oluşmuştur. Ben değişeceğini hiç sanmıyorum. Detaylıda bile kesin gözükür.
Deletedmom2224 Zeyzeykrt bu saatten sonra artık değişiklik olmaz eğer bakan doktorda bir sıkıntı yoksa 😊tesislerin inmesi başka bi durum
Drryy Zeyzeykrt bir kızım var bir kızım daha olsun çoookk istedim ama erkekmiş orada alıştık ama sırf bir kızım daha olsun diye 3.yü düşünmeye başladım 🤷🏼♀️2.yi doğurmadan
gurcem Katılıyorum bu saatten sonra degısmez yanı drunuz ıyıyse gormustur benım drum 11.haftamda kız dedı ve degısmedı