Serenty Merhabalar ben devletde ayrıntılı ultrason yaptırmak istiyorum.oyuzden yaptıran annelerimiz varsa deneyimlerini anlatabilir mi? Hangi hastenede yaptırdınız? Randevu süreci nasıl işliyor?
Busraae Serenty ben yarın giricem ayrıntılı ultrasona ama bursa da degilim canım yardımcı olamıcam maalesef
Dabat Serenty bende yıldırım dorukta yaptırmıştım 250 liraydı. Baya uzun sürdü 20_25 dk filan. Cd ve ultrason fotograflarını verdiler. Memnun kaldım ben çok şükür bir sıkıntıda çıkmadı
Serenty Busraae ne bilim 500 lira da para vermek pek istemiyorum.sonucta devlete de prim ödüyorum.cocugun başka bı ihtiyacini alırım.
Limonlusu Serenty fsm de yeri. 250 TL ücreti 20-30 dakika sürüyor herşeyine atlamadan bakıyor 1 tane fotoğraf veriyor çektiği herşeyi CD ye yüklüyor 😊
Limonlusu Serenty birde 22 haftalık olmadan yapmıyorlar benim doktorum 19 da istemişti ama kalp gelişimi en doğru sonucu 22 de veriyor diye 22. Haftada yaptırdım
Serenty Limonlusu şu an bende 18 deyim doktorum bir ay sonra için randevu al dedi.sanirim o hafta Lara geliyor
Limonlusu Serenty yok ödemedik sağlıkçılara nakitte 50 TL indirimleri oluyormuş akrabalarda varsa değerlendirebilirsin. Doktor zafer bey bilindik bir perinatolog zaten güvenebilirsin.
Dabat Serenty zaten kadın doğum yapmıyor başka bölümden bi doktor yapıyor. Hangisi müsaitse ona almıştık diye hatırlıyorum. Ama doktorun adını hatırlamıyorum. Şimdi 38. Haftamdayım zaten çok unutkanım 😅