ftmk ben levotiron 25 mg kullanıyorum Protestan folik asit bide levotiron kullanıyorum.degerim yuksekmi 2 nin altında olması gerekiyormuş doktorum dediki normal değerlere indirmişti ben dozunu ayarlarım.mesela sana derimlik iki günde bir al veya hafta sonu al gibi o ayarliyacak artık şimdilik hergun alıyorum.
Sabah aç karnina