Ankebr Betzm ben baktırdık kan vs bi sıkıntı çıkmamıştı testlerde haklısın baktırmak lazım sürekli detaylıda dr normal gidiyor demişti ama yinde bi sormak istedim açıkcası
Esrasevim Merhaba kızlar, bi sorum olacak. 32. Haftada çalışabilir raporumu almak için doktoruma gittim. Kontrolüm yapıldı nstye bağlandık doktor çok şükür her şey yolunda dedi bi ay sonra tekrar görüşürüz dedi. Bana biraz geç geldi bazı arkadaşlarım 32den sonra iki haftada bir gidiyordu. Sizde randevu durumları nasıldı?
Umrnkrhn Gamzee21 benim de 37. Haftamda 3200 idi. Doktorum biraz tombis olacak diyordu. Doktor kontrolünden 1 gün sonra da dogurdum😊3200 olarak.