Asli1546 Kızlar 38 haftalik hamileyim sabahtan beri kasıklarıma belim yarım saat 45 dk arayla sancı giriyo ama su gelmesi veya şiddetli sancı falan yok napmam lazım sizce
orgucuanne Asli1546 bence önce doktorunuza söyleme imkanınız varsa soyleyin ona göre sizi yönlendirir. . Ya da direk gidin hastaneye nst ye baglarlar acikliginiz var mı bakarlar. .
nilly Asli1546 bence doğum olur. Ama daha erken gibi. Çantanı topla duşunu al yat dinlen. Az daha bekle sancılar sıklaşınca hastaneye git. Erken gidince suni sancı falan veriyolar.
Beyzanurlina Asli1546 bence bekle kuzum biraz dayanamicak kadar agrın olursa haber ver yalancı sancıdır belki takip et gene
Asli1546 orgucuanne hemen de hastaneye gitmek istemiyorum ya evde karşılamak istiyorum bide sancılarım çok aşırı şiddetli değil hafif adet sancısı gibi
Bho İhmal etmeyin Allah korusun başka bir problem çıkar pişman olursunuz diğer arkadaşın dediği gibi ya doktorunuza söyleyin yada direk hastahaneye gidin
Asli1546 nilly nişan falan gelmedi ya o yüzden pek doğum başlamış gibi gelmiyo çantamı hazırladım bekliyorum bakalım hayırlısı
orgucuanne Asli1546 herkeste nişan gelmez ki.. bazılarında su gelir bazılarında sancı olur bazılari hicbisey hissetmez rutin kontrolde açıklık olduğu farkedilir mesela.. siz de ihmal etmeyin. .
Zeyzeykrt Ihmal etmeyin bebeğin nabzına falan bakıyorlar uzun sürecekse kontrol edip gönderirler en azından yonlnedirirler