Sesem 20-25 hafta civarıydı heralde çıkardım artık karnım büyüdüğü için tişörtten filan dışardan çok görünüyodu piercing bir de bi yere takılcak gibi hissediyodum. Onun haricinde hamile piercingleri var, iç kısmı yumuşak silikon karın büyüdükçe piercing de geriliyo büyüyo. Şu an 37+1im 10-15 günde bir aklıma geldikçe bi takıp çıkarıyorum kapanma olmamış. Asıl doğum sonrası o folloş göbeğe nasıl takıcam onu düşünüyorum 😂