Gulsengoksun belki bir risk gördüğü için öyle demiştir. Özellerde normal doğum yanlısı doktor neredeyse kalmadı zaten. Bulmak mesele. Dilerim her şey gönlünüze göre olur. Öncelik tabii ki de normal doğum olması. İnşaallah ikiniz için de en sağlıklısı olur 🤲🏻