Esrelf EzgiPeony benimde arkadaşıma böbreğinde taş var doğumun ağrılı olur demiş doktor. Ancak o bir zorluk yada ağrı yaşamadı
Denizim EzgiPeony canim benim eltim tas dusurdu 8.ayinda hastanede yatti hep,sen dikkat et sakin soda filan icme bunlar dusurmeni tetikliyor oda cok sanci yapar,limon ye arada limondaki asit kumuda tasida eritiis dusecek olirsa bile daha rahat duser
Obsesifk EzgiPeony ilk zamanlar apandist ağrısı gibi bir ağrı oldu ölüyorum sandım idrarda kum var demişlerdi bana ama çok sürmedi sonra ağrısı geçti
Cananemre Canım ben 36 haftalik hamleyim geçen gün şancim vardı gittim doktoruma hemen kan idrar yapıldı bende Kum dokuyormusum suan antibiyotik kullanıyorum ama ağrım yok çok şükür 🙁
Cananemre Mahlikarumeysa benim.çok sancim yok çok şükür ilk öğrenmeden önce vardı sancim baya serum. Yedim hafifledi suan iyyim
EzgiPeony Cananemre kaçıncı haftadayken serum yediniz? Benimde sancım çok değil hafif ama idrarda öyle çktı birşey olur mu ki 🙁