Sinemokcu benimde sürekli enfeksiyon var anlamıyorum neyden oluyor çıldırıcam artık. Evden bile çıkmamaya çalışıyorum dışarıda tuvalete gitmemek için günde defalarca çamaşır değiştiriyorum taharetleniyorum tuvaleti çamaşır suçlayıp duruyorum. Kültürde bir şey çıkmadı vücudun üretiyor dedi doktor. Ama antibiyotik verdi birde bende afedersiniz çok kaşıntı oluyordu fitil verdi ondan sonra baya azaldı yine var enfeksiyon ama 20 şerde daha önceleri 100 ün üzeriydi. İhmal etme ilacını iç inşallah geçer. Birde ne kasar doğru bilmiyoruö ben doğal sirkeye ılık suyu karıştırıp yıkıyorum çok rahatlatıyor