Havvasavran canım benim dış gebeliği atlattigim ayı takip eden aylarda dış gebeliğin olduğu tüpte ağrı oluyordu ara ara tekrar dış gebelik mi geçiriyorum diye ödüm kopuyord
u ..özellikle adet zamanlarında daha yugun hissediyordum ağrıyı tüpun toparlanması 6 ayı buluyor.teleslanma zamanla geçiyor ..benim dış gebelik serüveninin üstünden 1bucuk yildan fazla oldu hala etkisindeyim çok korkmustum