Didemxy ben de çarşamba günü izne ayrıldım 37. haftamdı. Rapor verilmiyor dediler aynen 32. haftada verdikleri çalışabilir raporunda izne ayrılma tarihi yazıyor çünkü 37. hafta olarak. Hastaneden çıkmadan 170’i aradım durumu anlattım yanlış bir şey yokmuş. İş yerinize sadece doğum raporunu vereceksiniz. Israrla rapor isterlerse de söyleyin 170’i arasınlar.