yesm1 ben bunu çok duydum ama uygulamayı düşünmüyorum. Vücudun dengesini fıtratını bozmaya ne gerek var herşeyin bir amacı var sonuçta vücuttaki tüylerin bile bir amacı olmasa yaratmazdı allah. Biz nasıl bu zamana kadar baş ettiysek onlar da büyüynce öyle yapar diye düşünüyorum.