ftmk Arkadaşlar doktor bana bugün bebek için guatırın biraz yüksek dedi böyle bir şeyle karşılaşan var mı normal insan için değerin iyi ama hamile olunca yüksek dedi biraz ilaç başladım böyle birşey yaşayan var mı
Slinn ftmk ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum canım sıkıntı edilecek bişey değil merak etme. İlacını her sabah aç karna alıyosun düzenini bozma hiçbi sıkıntısı yok
Deletedmom0098 ftmk ths değerine mi bakıldı canım benimde o sınırda çıktı ilaç kullanıyrm normal insanlar gibi değerlerin güzel ama hamilelkde biraz daha düşük olması gerekli demişdi Korkma bir şey olmaz bende 5 aydır ilaç kullanıyorum Senin ilacın ismi ne
Iimran ftmk bende kullanıyorum biri aç biri tok tiroid ilacım hamileliğin ilk haftasından bu yana euthyrox ve jodid
Aysgl_trl_trn Guatr dediği triot oluyo canım. Benimde normal değerler arasında ama hamilelikte 2nin altında olması gerekiyormuş. İlaç başlattı 6. Haftada öğrenmiştik. Verdiği ilacı kullan canım. Zaten doktorun takip eder onu
Burcaln Canim Troid hapini kullanman bebege okadar yarari varki. Benimde Troidim var doktora sordum zarari var mi diye o da yok hatta daha da cok yararı var dedi sakın birakmayalım dedi. her ay kan tahili yaptır hamilelikte yükseliyor cünkü guatr. doktorun kontrol altında sana zaten her tahilide ya yüksek ya da düşük dozlu hap verecek. Cok geçmiş olsun🙏
Ummugulsum_44 Burcaln benimde yüksek çıkmış doktorum mesaj attı dahiliyeye git dedi ama gidemedim maalesef kasımda gidicem hamilelikte yükselir zaten ama bebeğe zarar vermemesi açısından bi dahiliyeye görün dedi inşaAllah bir sorun olmaz kasıma kadar