Zlmdemir Elifnur91 hemdeee nasılll ayakta duracak mecalim yok sürekli uykusuz gibiyim uzanıyorum midem bulanıyor sanki anlatamam..artık şu Kasım ayı gelsin istiyorum yoruyor sıkışıyorum artık
AsenaD Canim bende 32+4 üm ama 2 hafta onden gidiyorjz bende kendimi iyi hissetmiyordum bi halsizlik bi yorgunluk. Dikkat et bu aralar bagisiklik sistemimiz zayifliyor. Sonuç: grip oldum 3 gundur yatiyorum. Dikkat et kendine bu donemlerde grip olayi cok oluyormus . Kadin dogum hast. Acile gittim. Serum seklinde parol ve birde ayriyeten serum verdiler . Bunun disinda birsey yapamiyorlarr.