sevilimm canım ben özel hastane yeni doğan yoğun bakımda çalıştım eğer sigortan varsa yogun bakımda olduğu sürece ekstra para odemiyosunuz.. odada olursa oda parası veriliyor oda hastaneden hastaneye değişiyor...Rabbim ikisinide sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🥰