Sccr37 Kızlar 23+4 haftalik hamileyim bugun ultrosonda suyum fazla cikti. Sizce bisey olur mu basina gelip de normale donen var mi ? Yardimci olur musunuz
Sakadilek Sccr37 çok artarsa suyun birazını alabiliyorlar canım. Bir sıkıntı olmaz inş içini ferah tut .çok şekerli şeyler yememeye dikkat et .suyun artmasına sebep olabiliyormuş fazla şeker tüketmek
Ftm4_14 İçini rahat tut Allah'ın izniyle bişey olmaz inşallah bazı gebeliklerde görülebiliyor bu tarz durumlar