Lale22 Merhaba hanımlar 38+3 teyiz. dün uzun uzun yürüdüm dönerken hurma alıp yedim. ayağımı mı üşüttüm bilmiyorum gece karnımın solundan bi ağrı saplandı lavaboda yerimden kalkamadım. Çok acıdı yatağa geçtim bi saat öyle devam etti baktım bebek de kasıldı soldan sağa geçti karnımda toplandı. Karnım yamuldu resmen soldaki çocuk sağa kaydı.. uyudum sabah yine hafif ağrım vardı karnımda ve sırtımda. Lavaboya girdikçe hafifledi. Üşütme mi gaz sancısı mı? Yaşayan var mı Gaz sancısıysa bebek niye bu kadar toplanıp kasıldı. Yaşayan varsa yazsın lütfen :/
Suleymanovs Lale22 canim bende 38+4 gunluk hamileyim.ve bebegim cok kasiliyor.bi gun sagda bir gun solda oluyor.normaldir Birde bizde araya ishal girdi😒
Lale22 Suleymanovs sizin de karnınız yamuluyo mu gece çok kasıldı ben de o gaz ağrısıyla korktum. Acaba sancı mı diye İlk gebelik olunca anlamıyor insan
Suleymanovs Lale22 bende de ilk hamilelik.bende de fazladan kasiliyor.karnim sekilden sekile giriyor.sanci nedir bilmediyimden.hamile olup doguranlardan soruyorum hep.hepsi ayri seyi soyluyorlar.belden qarina dogru yanlardan gelir agri.araliklarla