Muallimehanim ay aslında benimde sezaryen tarihim 15 ekimdi ama coktan doğduk 10 günlük olduk bile hiç korkma ben ne oldgunu anlayamadan bebeğimin ağlama sesini duydum çok çabuk oldu bitti kontrole diye gttim saat 14:38 ydi ameliyathaneye iniş bebegi cikaris 14:58 20 dakika oldu bitti herşey hiç korkulcak bişey yok ama heyecan konusunda bişey diyemeyeceğim onun cagresi yok sanirim 😁