Dilaracicek Şuan 39+3 günlük hamileyim bebeğin kilosu 39da 3.500du bugün gittiğinde 3700 olmuş normal doğum istiyorum ama doktorum 42. Haftaya kadar yolu var o zamana kadar 4 kiloyu geçerse sezeryana alıcaz dedi çatı muayenem yapılmıştı normal gözüküyordu ama sıkıntı kilosu sezeryanı hiç istemiyorum 😏
Verda Ben de aynı durumdan muzdaribim. 38 haftalık hamileyim ve bebeğimin kilosu 3.750. Zaten gelişimi de iki hafta önde gözüküyor. Sezeryan hiç istemiyorum. Doktor doğursan iyi olacak yoksa normal doğum zor olur dedi. Nst de sancım yok bebeğin de hiç gelesi yok 😥