Nuraan_k ne güzel işte , duyarlı düşünceli , bilinçli ilgili bir baba maşallahh.. canım şükret benimkininde farkı yok. Şimdiden doğduktan sonra 3 ay dışarı çıkartmayalım bebeğimi diyor . Birkaçpostta babanın duyrsız ilgisiz sorumsuz umursamaz olduğunu duyunca eşime şükrettim. İyiki böyle bir babaları var bebeklermizin.