Bebegimmvebenn edak Çin takvimi ve his haricinde diğer şeylerimiz aynı bende ekşi istiyorum bana da kızın olur diyorlar rüyamda da kız gördüm bazen kız bazen erkek hissediyorum karışık 😀😀
SevdaLinkaaa Yüzüm güzelleşti ,sadece göbeğim var,kalça ve basenden hiç almadım ,ekşi de tatlı da yedim,kızımı bekliyorum 🌸🐣
edak Benim bebeğim kızmış meğer🤷🏻♀️ Erkek diye biliyorduk bugün değişti, kız diye çok hissettim ama olmadı diye yazmıştım bu gruba daha önce 🙄😂 galiba gerçekten anneler hissediyormuş 😌🌸