Ozlmslm Merhabalar 7 haftalık hamileyim bazen oturuken vajinada bir acı hissediyorum bu normal mi acaba yaşayan var mı
Sinemmdru Ozlmslm 9 haftalık gebeyim ama böyle birşey yaşamadım ne olur ne olmaz bir doktora görün istersen için rahatlasın ☺️