Ipekyuksel sabahları 1 kaşık zeytinyağı içebilirsin, kayısı bir de. Bende çok fena çektim kabızlıktan herşeyi denedim ama 5 günde bir anca çıkabiliyordum tuvalete. Doktora söyledim artık ilaç verdi onunla rahatladım biraz az da olsa artık her gün çıkıyorum. Bence doktoruna da danış.