Merveeex Kızlar ikili tarama testimi baska bir şehirde yaptırmıştım geçen ay. doktor ense kalınlığı 1.6 cm demişti sonuçlara da baktı bir sorun yok dedi tahlil sonucunda da altta düşük risk yazıyordu zaten. Az önce baska doktora gittim 2 ki tarama testin yanında mı dedi verdim ben hazırlanırken sekretere sessizce 3 lü tarama testi iste sonuçları pek hoşuma gitmedi dedi. Benim yanıma da geldi dedi 3 lü test yaptırıcaz ama bişe olduğundan değil öylesine yapıyoruz dedi. Beni rahatlatmaya çalıştı ama anladım bn bişe olduğunu. Böyle bişe basına gelen var mı cinsiyet öğrenmeye gitmiştim öyle hevesim kursagımda kaldı ki sizce sonuc ne olur 😒
Rbs111 Merveeex ense kalınlığı iyi çokmuş burun kemiğide gözüktğyse 3 ve 4 tavsiye etmiyorum içini rahat tut bebeğine güven canım . 20 dem sonra detaylı usg yaptır yeterli
Deletedmom0098 Merveeex canım benim doktorum 3 lü teste gerek duymadı 2 li de herşeyi net görüyoruz zaten dedi
Neslihan54 Merveeex tahlil sonuclariniz nasıldı acaba riskiniz kaç seviyelerinde belki ondan öyle demiştir 🤷♀️
Semooshh 3lüde ikili den farklı Bi test değil sıkıntı yapma yapsın doktor testi bide ondan dinlemiş ol şüphesi neymiş. İlla bişey çıkıcak diye bişey yok belkide öylesine yapıyordur
2202020 3lğ testin doğruluk oranı düşük ikili daha iyi sonuç veriyor ense burun kemiği kan değerleri eşleştiriliyor sorun yok dediyse doktor içini ferah tut bişey olsa artık seni üzmemek felan değil hemen söylüyorlar pat diye hemde enkötü ihtimalleri bile sen yaptır rahatla 20 li haftalarında detaylıya girersin onda gerileye bakıylıyo zaten
Merveeex Neslihan54 risk seviyesi düşük diyor tahlil sonucunda. Diğer doktorda hiçbir problem yok demişti tahlilde bakmam gereken bir yer var mı baska
Neslihan54 Merveeex mesela 3 şeye bakmıyo ve 1.bilmem kaç olarak yazıyor mesela biyokimyasal risk 1.250 gibi onun için sordum canım biyokimyasal trizomi ve kombine yaş riski var bunlar tek tek yazar