MucizeAnnesi3545 Kızlaaaar 🤗 biz oğlumla 35 haftalık olduk. Neler bekliyo bizi acaba bugünden sonra. Artık bi an önce kucagıma alıyım istiyorum. Buraya bende hikayemizi yazıyım istiyorum. Herşeyimiz hazır şükürler olsun, bi tek Mert oğlumuzu bekliyoruz 💕🧿💕 Bi sıkıntımız yok şükür, biraz grip var sadece oda nazarımız olsun 🤗 sizler nasılsınız nasıl gidiyo ? Herşey hazır mı 🤗❤️
Betzm MucizeAnnesi3545 herşey hazır gelişimde önde gidiyor ben kızımı heran bekliyorum sancılarımda başladı ama isim hala yok🥰
Kevser_29 MucizeAnnesi3545 ben de 31 haftaligim kizimizi bekliyoruz cok sukur bizimde hersey yolunda ismi hâlâ koymadik o ayri tabi 😂
Feminel16 MucizeAnnesi3545 bu hafta çok fazla toplanma oluyor sizde de oluyor mu?Yarın kontrol var bilmiyorum neden oluyor
Betzm MucizeAnnesi3545 açılma filan yok yalancı sancı gibi ama nst de ufak ufak göründü yinede dogum belirtileri yalancıda olsa diyorum bir haftayıda atlatırsak artık kavuşmak istiyoruz 😄
MucizeAnnesi3545 Kevser_29 biz mi çok erken davranmışız bu isim konusunda bilemedim 😂 biz eşimle daha bebek yokken karar vermiştik
Kevser_29 MucizeAnnesi3545 yaa ne guzel icinize de erkek mi dogmustu :) benim begendigim cok isimler var da eşime begendiremiyorum bi turluu 😂
MucizeAnnesi3545 Kevser_29 evet içime erkek doğmuştu ama biz kız ismide belirlemiştik hazırlıklıydık 😂 Cok zor isim bulmak yaa ömrünün sonuna kadar kullancak sonucta 🤗 Allah kolaylık versin canım 🙏