Fatos0277 Mamak canım benim ki ilk gebeliğim di 37+1 de dönmemişti daha 37+2 de Doğuma gittim dönmüş dedi
MinakAnne Mamak Doktor doktor olsa keşke doğum ne zaman onu bile söylemedi bebek baş asagimi onuda söylemedi bi kelimeyi zorla aliyoz ağzından cinsiyeti bile 5-6 aylıkken söyledi eşimin zorlamasiyla
Mamak AsenaD aynen bende işte! Benimde ilk. Birde bir kere sezeryan olunca artık hep sezeryan olman gerekiyor ya. Hayırlısı olsun artıkk hakkımızda💕
Fatos0277 Mamak ooo kadar his etmiyorsun ama kasığında ağrı oluyor sanki seni çok sıkıyor sürekli canım
Mamak Tz1 aynen ki bende haraketli bir insanım onunla bencede alakası yok canım ya benim tek korkum işte yeri daralıyor dönemez diyorlar. Tabi bebeğim için en sağlıklısı neyse o olsun bakalımm🤷🏻♀️💕
Mamak Eceyavuz aynen aynnı şekilde bende. Senin bebeğin baş aşşağı mı? Doğum pozisyonunu almış mı? Onunla alakası var mı onuda bilmıyorumda.
Eceyavuz Mamak gecen hafta gittim dönmemişti bu hafta gittim dönmüştü ama iki kere pozisyon değişti bikere daha baş aşağı dönmüştü sonra tersti sonra yine baş aşağı oldu bence kanala girene kadar daha çok döner
Zumram03 Esmylmz evet üstelik 4020kilo doğdu yani kilolu olduğu halde son hafta Doğum pozisyonunu aldı bu işleri yalnızca Allah bilir doktorlar dönmez diyo ama dönüyo
Bidamla Mamak benim bebegimde sakin hareket ediyor. Oyle tekmelerini ayagni parmagni karnimda gormuyorum. 34.haftadasin 36 37de de donen var endiselenme. En cok hareket nerelerde hissediosun? Ben mesela sag ust sag altta hissediyorum. Elleri ayaklari orda
Mamak Bidamla canım tekmelerini çok içten hissediyorum böyle makat bölgemde birde karın bölgemde ğöğsümün altında hissediyorum. Doğru diyorsun aslında daha vakti var dönmek için. Seninkisi doğum pozisyonunda mı?
MinakAnne Mamak 5 doktor değiştirdim en son... Şuan uygulamaya gre doğuma 3 gün var ama doktor birey demiyor... Eşimin işi yuzundende hastaneye gidemiyoz
Esmylmz Bidamla Kafası en sert yeri olduğu için üst taraftaysa hissediliyo aslında. Midemin orda duruyo benimki mıh gibi 😬 aşağı döndüğünde de vajinaya baskı yapar ve o sertliği orda hissedersin.