Mamak Kızlar 34. Haftamdayım. Sanırım bebeğim hala baş yukarı pozisyonda. Bazı kadınlar hamileyken bebeğin ayağını kolunu gördüklerini söylüyorlar fakat bendr hiç böyle olmadı. Yani bebeğim haraket ediyor ama daha sakin. Karnım dalgalanıyor sadece. Baş yukarı olduğu için olabilir mi? Yada daha ilerde mi o kadar haraketleniyor?
Nur___ Mamak 33+4 benimde, pozisyonu baş aşağı ama o dirsek kol hareketlerini bende yaşamıyorum, karakterleri odur belkide daha sakin, doktorum böyle demişti 🌺
Raniniii Mamak bebegin sakinligiyla alakali olabilir cnm mesela benim kız hic durmuyor uyuyamiyorum asla 31 deyiz suan ileride neler olacak bilmiyorum cok haraketli demisti doktor seninki bence sakin olabilir bence tadını çıkar 😅
AsenaD Mamak canim bende 32+4 um iki hafta onden gidiyoruz SAT a göre 34 haftayiz. Baş aşagi dediğin pozisyonu tam anlayamadim. Ama benim ki makat gelişmiş. Insaalah döner . Döner diye umuyorum. Kasiklarima baski yapiyor ayaklari. Ve hareketleride artik dalgalanma seklinde karnimin bir tarafina toplanmasi çok oluyor. Kasilma oluyo karnimda bunlar doguma hazirlik miş.
Mamak Nur___ umarım benimkide döner canım🤲🏻 Evet doğru söylüyorsun daha sakin olabilirler. Ama bazen endişe ediyorum haraket ediyor mu acaba diye. Çünkü bazen haraketini görebiliyorum ama hissedemiyorum. 🤷🏻♀️ Hayırlısıyla bi doğursaydık kuzum ya
Nur___ Mamak inş🙏cnm az kaldı zaten hayorlısyla gelecekler, bebek hareketlerinin aksamları daha çok hissedildiğine dair genel kanı varya, şu an izinde olur yorumlama rağmen yine aksamları daha bariz gündüzü uyuyarak geçiriyor minik kuşum 🤗
Mamak Nur___ aynen bizimde bi ilk uyandığımda bide aksam uyurken daha bariz haraketleri. Ayy evet canım az kaldı az 🥰
Mamak Nur___ kıyafetleri yıkandı ütülendi canım. Şimdi işte bu haftada hastane çantamı hazırlayacam. Erken doğum riskim varda. Ne olur ne olmaz kalsın kenarda. Ama odası falan hazır. Sende hazırlıklar ne durumda ??
Semooshh Benim bebeğim baş geliş 32.haftadayım bende dalgalanma şeklinde hissediyorum. Görüyorum desem daha yeridir aslında beni acıtan hareketleri hiç olmadı hissettiğimden beri Orta halli sakin Bi bebek yani. Koluymuş bacağıymış bende bilmiyorum ne neresi dalgalanıyor göbeğim öyle yani 🤷🏻♀️
Mamak Raniniii bazen tedirgin oluyorum bu çocuk haraket ediyor mu diyr düşün. Karnımı falam sallıyorum 😂baya sakin kızım. Aman sağlıklı olsunlarfa🥰
Nur___ Mamak bebeğin kıyafet işi bitti gibi de nevresimi, puseti kaldı, bi kaç bakım seti malzemesi eksik, benim bi kaç eksiğim var, onları da tamamlarsak bitecek inş. 🙏 🌺 Hazırla cnm belli olmaz ne olacağı
Mamak AsenaD canım aynen benimkide sürekli bi yerde toplanıyor karnım taş gibi oluyor. Normalde doğum pozisyonunu alıyor ya bebekler (baş aşşağı) benimkisinin bacakları aşşağıda. Ne zaman döner acaba. Aynen senin gibi benimde karnım dalgalanıyor. Öyle kolu ayağı anlamıyorum yanii
Raniniii Mamak amin insallah saglikli oldunlarda yaramaz uslu bebelerimze bağlı onemli olan dogduktan sonra bakalim nasil olacaklar 😂
Mamak Nur___ aynen ya benimde bakım eşyalarım eksik bak hatırlattığın iyi oldu 🥰 hastane çantama koyacaklarımı alayım da köşede kalsın
AsenaD Mamak ayni aynii benimkinin de ayaklari alt tarafta surekli mesaneme baski yapiyor 🙈 kollarimi dizlerimi ayaklarimi hiç ayirt edemiyorum canim
Merve_aras Mamak ben 36 dayım bende o el ayağı hiç görmedim belki çocuğunuz sakin olucaktır bide burdan bakın😅😊
Eceyavuz Bende böyle bir başlık açacaktım bi türlü fırsat olmadi 30 haftamdan 35 haftama kadar geceleri uyku haram olmuştu 2 saatlik uykuyla dolanıyordum geceleri cok hareketli oldu şu 5 haftadır benimde etrafımda cok var dirseğini gordum ayak izi çıktı ayağını görüyordum vs diye ben suan 35+6 yim sadece hareketlerini görüyorum dalgalanma oluyor okadar
Mamak Eceyavuz aynen aynnı şekilde bende. Senin bebeğin baş aşşağı mı? Doğum pozisyonunu almış mı? Onunla alakası var mı onuda bilmıyorumda.