elif_badeninannesi ben de aynı şeyleri kısa süre önce yaşadım. Kalçamın daha çok sol tarafında, bacağımı kaldırınca, adım atarken, çok oturduğumda çok yürüdüğümde, ev işi falan yaptığımda resmen birşey saplanıyomuş gibi canım yanıyodu. Doktora göre bi problem yok 😊 bi kaç hafta önce geçti 29 haftalığım. Sanırım kendimizi çok yormamak gerekiyo.