Fatiheren_61 36+6 bugün kontrole gittim nst sancım iki kere 75 çıktı ama ben hissetmiyorum.bebeğin başı aşağıdaymış 19 Ekim’e gün aldım ama o güne kadar gitmeyebilir diyo .46 cm 2800kilosu 😌minnak bi şekilde doğacak galiba
Fatiheren_61 Doktor önemli olan senin sancı hissetmen dedi ben hiç hissetmiyorum ki nst sonuç böyle çıkıp erken Doğum yapan var mı .
babyUras_ Fatiheren_61 36 da ve 38 de benimde öyle oldu 70 80 90 ama bende hissetmedim erkende dogurmadım ama sancısı 100 olup hissetmeyen dogum yapan cok kişi var bide düzenli sancı cıkması lazım