zeyneppc Kızlar ilk kez nst de sancım cıktı nasıl sizce doğum için yeterli mi ilk gebeliğim bu ne demek oluyor ? 39+3 üm bu arada https://eksiup.com/p/ad232035rxdq
Mrv6866 Hayır canim yeterli değil çünkü çok düzensiz doktorun bana gösterdiği en tepeye belirli aralıklarla girmesi lazim