Ebru_blgc Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim kalça ve basen bölgemde inanılmaz derecede yırtık çatlak ve morluklar oluştu bu beni çok rahatsız ediyor🥺 bunları nasıl geçirebilirim en etkili yolu nedir acile yardımcı olursanız sevinirim🌺
sevval55 Ebru_blgc olan çatlağa malesef çözüm yok canım daha fazla çatlamaması in nemli tutmalısın hindistan cevizi yağı vazelin vb
Selmanur Ebru_blgc bu olay genetik ama 4 aylıkken sürmeye başlasaydın çatlaklar olsa bile az olurdu. Şimdiden çatlamaya başladıysa devamda eder sen yağlar sürün yağlı kremler bence sabah akşam .ilerlemen azalsın . Çaresine doğumdan sonra bakarsın🤷♀️
sevval55 Ebru_blgc dogumdan sonra tabıkı çözümleri var canım nerdeyse her güzellik merkezi yapıyor çatlak tedavisi 1-2 seansta bitiyor☺️ Ben suandan bahsettim zaten rengi kırmızı kalmayacak geçecek