Busraaa2841 bende 5 haftalık ken keseyi gördük kanamam oldu ilaç kullanıyorum haftaya cuma bebegi görmek için gidicez , telaşlanma bazen geç gözükeyebiliyor ben boş gebelik yaşadım ama 10. Haftaya kadar bekledim bi ihtimalde olsa bebek gözükür diye 🤷🏼♀️