Bserappp cok sinirleniyorum şu düşünceleriyle bize gelen insanlara! Koca karı lafları! Evimde 8 senedir beraber yaşadığım bir oğlum var görseniz oyuncak ayıcık gibi tüylü, her evime gelen yada komşular buna bakma at evden çocugun böyle tüylü olur diyo! Ben daha çok bakıyorum ki inşallah onun gibi merhametli saf temiz yürekli kötülükten uzak olur! Asıl insanlara bakmamak lazım benzemesin onlara yavrularımız! Ne saçma bi düşünce ya eskilerin düşüncesi