Oslem39 Doğum sonra sinda korse kullananlar var mı hangi marka önerirsiniz birde yamune korse kullanan var mı?
Hll Oslem39 canm doktorum kesinlikle kullanmami söylemisti. İlkinde uzunca bez sarmştm ama bu sefer yamunanın latex korsesini alacagım. Kullananlar cok memnun.
Esmf 10 gün oldu doğum yapalı. Bana doktorum cırtlı sezeryan korsesi diye özellikle söyledi. Hatta kopçalılardan almıştım. Bence onu daha sonrs kullan dedi. Medikalciden sezeryan korsesi diye aldım sanırım 60 tl falandı. Yürürken gülerken falan rahatlık oluyor ama sadece ayakta kullanıyorum şuanda. Otururken falan korkuyorum açıkcası. Birşey olur diye 😬