Mertdefne 12 haftalik hamileyim daha doğru düzgün kahvaltı yapamadim meyve sularını içiyorum istah açıcı onerileriniz varmı
Newheart Mertdefne meyve suyunu kendin sıkıyorsan süper ama hazır kullanıyorsan çok zararlı .. Sırf şeker çünkü.. iştahın açılır inşallah benim yoktu sonradan düzeldi. Canın ne istiyorsa ye..ama dikkat etmen gerek.. 😣 Parmak çocuk doğurmazsın çünkü ileriki zamanlarda istemesende çok yiyeceksin üzülme boşuna şimdi.
Figen Mertdefne şuan hiç bişe yemesende bebek kanından besleniyor. Sadece düzenli su içmeye çalış yemek o kadar önemli değil ilk 3 ayda.
SinemByktnsl Mertdefne Ben 14haftalığım ve son 1 haftadır yemek yiyebiliyorum..12.hafta çıkana kadar öğlen 2,3gibi bşeyler yiyip akşam az yamekle kapatıyodum günü..Geçecek dert etme 🙂
Ladess Boşa kasma kendini canın ne istiyorsa onu ye ,ayrıca ilk 3ay zaten depoda olan vitaminlerinden besleniyor bebek 👶 ben sadece kahvaltılık yiyebiliyorum mesela ,dr takma kafana bişey olmaz normale dönersin 1,5aya dedi şuan 10 haftalık gebeyim
Alprenela Mertdefne cnm bence meyve suyu içme çünkü bu sürekli hale gelirse gebelik şekeri çıkabilir sadece şeker den başka bişe değil o.. meyvenin kendisini ye. Bol bol ayran içn yogurt ye. Yoğurdu içine meyve doğra ye. Daha sağlıklı hiç bişey yiyemesende senden kanindan beşleri çocuk belli bi aya kadar
Bademgzlm Mertdefne normal korkma ben 16 haftalık olana kadar her iki hamileliğimde de bişey yiyemedim bide çıkadıyordum üstüne sonra düzeldim bulantılarım geçince iştahımda açılmaya başladı ve ayına göre gayet iyi çok şükür kilosu korkma sonra iştahın açılmaya başlayıncada kendimi frenliyemiyorum diceksin😉😄
CeylinEsila Mertdefne Dut pekmezi bebeğe kilo yapar sendede iştah açar. Daha çok erken başındasın dert etme. Günlük bir bardak süt 1 yumurta 1 dilim peynir ve 1 kase yoğurt tüketmeye çalış yiyebileceğin şekilde. Ben yoğurttan tiksindim cacık yapıyorum o şekilde tüketebilşyorum. Sende bu şekilde tğketşrsen bunlar ilk aylar için yeterli olacaktır. Benim hala iştahım kapalı 32 haftalığım 5 kilo aldım. Bebeğimin gelişimi iyi. Ona faydası olacak şeyker tüketiyorum. Muz ve kaşarın bebeğin gelişiminde çok faydası olduğu söyleniyor. Sende tüket. Önemli olan son 2 ay bebek ozmn kilo olarak gelişim gösterr. İştahında açılır cnm.
AtaGul Salatalık 🥒 tuzlayıp yiyordum midem çok bulamadığı için. Birde örgü peynir yiyebiliyordum bu çok normal bende korkmuştum ama geçiyor 3 ayda bıçak gibi kesildi 😍
betul42 ne alaksi var uc aya kadar bebek sen yemesen bile anne karninda besleniyo sacma sacma postlar ya
CeylinEsila betul42 Sen şaka mısın? Her posta girip yprum yapma ihtiyacı duyuyorsun üstüne üstlük her postuda saçma buluyırsun. Sen kendi postlarına bak. Tek mantıklı olanlar senin değilmi? Yorum yapmış olmak için yapmayın. Bence biraz geri çekil artık. Seni görmekten sıkıldık...
Caliskantug Mertdefne iştah açmaya kalkma canım pekmez falan iyi güzel de hem şekerini yükseltir hem kilo yapar ben de ilk 3 ay bişey yiyemedim ama bebek bi şekilde besleniyor senden iştah açmaya uğraşırsın sonra zaten açılıyor aldığın kilolarla kalırsın o yüzden az az ne yiyebiliyorsan o kadar ye bişey yiyemeyince su bile midesini bulandırıyor insanın illa yicem diye kendini zorlama sonradan düzelicek herşey
ZeynepKara Mertdefne öyle düşünme ilk 3 ayım kabus gibi geçti 15. Haftamda kusmam mide bulantım birden geçti 16. Haftamda kontrolde bebeğimin 1 hafta önde geliştiğini öğrendim yani elinden geldiği kadar sağlıklı beslenmeye bak zaten bebek senden besleniyo yediklerinden değil
Ezgiii Mertdefne 6 ayligim daha yeni yemege basladim.baslardada ne kdar sagliksz sey varsa yedim tok durayim dye cok sukur bebgim iyi gelismekte bizim yemek yememzle onun gelisiminin baglntisi yok o bizden besleniyo zaten bizim gibi yemeyen annelrin evlatlri kullandklrmz vitaminlrle besleniyo
Arzuu Ben de ilk 3 ay portakal dışında hiçbi şey yiyemedim. Doktorum kendini yemeye zorlama sadece portakal ye, bi de yiyebilirsen muz ye dedi. Öyle yaptım.4. Aya gitince iştahım arttı. Bebişimin sağlığı gayet yerinde. Zorlamayın kendinizi😇
BalliVEannesi Mertdefne ben de ilk 4ay hiçbirşey yiyememiştim korkma canım karnın bile belli olmuyor zaten bu aylarda sonra açılacak iştahın endişe etme çok normal🤗
pamuksekerinannesi Mertdefne Ben 34 haftalık oldum hala iştahım yok ama Maşallah Subhanallah bebeğim hem sağlıklı hemde kilosu haftasına göre 200 gram filan önden gidiyor.. Kaşar muz süt yoğurt mutlaka tüket porsiyonların büyük olması önemli değil ama zorla da olsa yemek yemeye çalış.. İlk 3 ay bebek anne deposundan beslenirmiş zaten..