Merve6475 Bence 11 az bir sayı değil... önemli olan yumurtanın çok olması değil canım kaliteli olması ve döllendikten sonra geriye kaç tane kaldığı, gelişimleri... istersen 30 yumurta toplasınlar geriye 3-5 tane kaldıktan sonra fazla olmasının bir önemi Yok ;)) benim ilkinde 12 ikincide 9 yumurtam toplanmıştı.